Piątek, 13 Grudzień 2019 r. ,   Otylii, Łucji
KolegiumChojnice

Media społecznościowe, czyli nasza grupa

   3


Tajemnica mediów społecznościowych jest ukryta w mechanizmie dobierania się ludzi w grupy. Jest on bardzo specyficzny i nieoczywisty. Istnieje tutaj kilka kwestii, które łącznie budują to, co dzisiaj znamy jako media społecznościowe. Ma to oczywiście także wielkie przełożenie biznesowe.

Prezentacja siebie
W mediach społecznościowych chcemy przede wszystkim prezentować siebie i czerpać korzyści płynące z tej prezentacji. Wybieramy najlepsze zdjęcie i dodajemy do niego tysiąc innych, pokazujemy nasze wakacje i posiłki, chwalimy się dziećmi czy domem, wyrażamy naszą opinię i identyfikujemy się z konkretnymi rzeczami, ideami lub po prostu markami. Czekamy na pozytywne sprzężenie zwrotne, które powinno do nas przyjść z zewnątrz. Poszukiwanie tej sfery zewnętrznej to nasz następny krok.

Kręgi
Google drugi z etapów działania w mediach społecznościowych określił mianem kręgów, chociaż nie jest to określenie zbyt trafne i niespecjalnie się ono też sprzedało. Mimo to, jesteśmy zainteresowani tym, co interesuje ludzi dzielących nasze poglądy. Jeśli interesujemy się rzeczami A i B, podsunięta nam rzecz C też nas pewnie zainteresuje. 
Znaleziona ciekawa osoba będzie nas interesować przez dłuższy czas i będziemy chcieli dostawać od niej kolejne treści. W ten sposób budujemy wokół siebie szum osób i rzeczy, które nas interesują, w którym się dobrze czujemy i który ma na nas wpływ. Poznanie tego kręgu jest dla reklamodawcy bardzo cenne.

Liderzy opinii i uwagi
W ramach rzeczy i idei istnieją też liderzy opinii oraz liderzy uwagi. Jeśli jakaś rzecz zdobywa popularność, my się też nią interesujemy. Jeśli coś ma dużo lajków czy plusów, sami chcemy zobaczyć, o co chodzi. Jakość jest definiowana przez zainteresowanie. 
Ostatnim elementem naszej grupy w mediach społecznościowych jest właśnie to, w kierunku czego ciążymy i tutaj też jest wielkie pole do popisu dla marketingu, ponieważ odpowiednie firmy są w stanie kreować takich liderów uwagi, którzy następnie przyciągają do siebie osoby o określonych zainteresowaniach, a te osoby włączają ich do swoich kręgów. 
Kiedy firma znajdzie się w kręgu zainteresowania potencjalnego klienta, natychmiast uzyskuje dostęp do rodziny, znajomych i przyjaciół tej osoby oraz jest przez nią automatycznie polecana.

Więcej na ten temat na stronie http://buyfans.pl/


Nauka języków obcych jest sprawą bardzo ważną dla tych, którym marzy się wspaniała kariera. Dziś bez umiejętności porozumiewania się w innych językach trudno osiągnąć sukces w świecie biznesu, ciężko też jest o znalezienie dobrej pracy. Znajomość języków obcych to jedna z...
Przekleństwa i obraźliwe wyrażenia.Nie wiadomo, co jest czynnikiem ciągłego zapożyczania słów z języka angielskiego. Pomijając już te, które na stałe zagościły w naszym języku. Niestety. Nie mamy potrzeby czerpania pięknych i wartościowych słów czy zwrotów. Najczęściej...
Kosz na śmieci to jeden z podstawowych elementów wyposażenia każdej kuchni. Spróbuj wyobrazić sobie jak wyglądałoby nasze życie bez tego jakże przydatnego akcesorium. Nie da się ukryć – nowoczesny, szyty na miarę potrzeb kosz na śmieci nie tylko znacząco zwiększa komfort...