Wtorek, 22 Październik 2019 r. ,   Filipa, Kordiana
KolegiumChojnice

Media społecznościowe, czyli nasza grupa

   9


Tajemnica mediów społecznościowych jest ukryta w mechanizmie dobierania się ludzi w grupy. Jest on bardzo specyficzny i nieoczywisty. Istnieje tutaj kilka kwestii, które łącznie budują to, co dzisiaj znamy jako media społecznościowe. Ma to oczywiście także wielkie przełożenie biznesowe.

Prezentacja siebie
W mediach społecznościowych chcemy przede wszystkim prezentować siebie i czerpać korzyści płynące z tej prezentacji. Wybieramy najlepsze zdjęcie i dodajemy do niego tysiąc innych, pokazujemy nasze wakacje i posiłki, chwalimy się dziećmi czy domem, wyrażamy naszą opinię i identyfikujemy się z konkretnymi rzeczami, ideami lub po prostu markami. Czekamy na pozytywne sprzężenie zwrotne, które powinno do nas przyjść z zewnątrz. Poszukiwanie tej sfery zewnętrznej to nasz następny krok.

Kręgi
Google drugi z etapów działania w mediach społecznościowych określił mianem kręgów, chociaż nie jest to określenie zbyt trafne i niespecjalnie się ono też sprzedało. Mimo to, jesteśmy zainteresowani tym, co interesuje ludzi dzielących nasze poglądy. Jeśli interesujemy się rzeczami A i B, podsunięta nam rzecz C też nas pewnie zainteresuje. 
Znaleziona ciekawa osoba będzie nas interesować przez dłuższy czas i będziemy chcieli dostawać od niej kolejne treści. W ten sposób budujemy wokół siebie szum osób i rzeczy, które nas interesują, w którym się dobrze czujemy i który ma na nas wpływ. Poznanie tego kręgu jest dla reklamodawcy bardzo cenne.

Liderzy opinii i uwagi
W ramach rzeczy i idei istnieją też liderzy opinii oraz liderzy uwagi. Jeśli jakaś rzecz zdobywa popularność, my się też nią interesujemy. Jeśli coś ma dużo lajków czy plusów, sami chcemy zobaczyć, o co chodzi. Jakość jest definiowana przez zainteresowanie. 
Ostatnim elementem naszej grupy w mediach społecznościowych jest właśnie to, w kierunku czego ciążymy i tutaj też jest wielkie pole do popisu dla marketingu, ponieważ odpowiednie firmy są w stanie kreować takich liderów uwagi, którzy następnie przyciągają do siebie osoby o określonych zainteresowaniach, a te osoby włączają ich do swoich kręgów. 
Kiedy firma znajdzie się w kręgu zainteresowania potencjalnego klienta, natychmiast uzyskuje dostęp do rodziny, znajomych i przyjaciół tej osoby oraz jest przez nią automatycznie polecana.

Więcej na ten temat na stronie http://buyfans.pl/


Kosz na śmieci to jeden z podstawowych elementów wyposażenia każdej kuchni. Spróbuj wyobrazić sobie jak wyglądałoby nasze życie bez tego jakże przydatnego akcesorium. Nie da się ukryć – nowoczesny, szyty na miarę potrzeb kosz na śmieci nie tylko znacząco zwiększa komfort...
Dziś o kruszcach. Można o nich mówić wiele, lecz nie wszystko jest prawdą. Poniżej kilka mitów na temat kruszców.   Niektórzy sądzą, że sztabek trzeba unikać, bo mogą być sfałszowane wolframem. Nic bardziej błędnego. Faktem jest bowiem, że monety mogą być tak samo...
Punkt Tłumaczeń Marcin Kwiatkowski to jednoosobowa firma, wpisana do rejestru tłumaczy przysięgłych, specjalizująca się w przekładzie z języka angielskiego. Zakres umiejętności teoretycznych, nie tylko w dziedzinie tłumaczeń, potwierdzają dyplomy Uniwersytetu Wrocławskiego na...